Daj dziecku rozwinąć swój potencjał

1 789 134

lepszych myśli

2 145 789

innych spojrzeń na świat

1 998 750

nowych marzeń

Jak nauczamy

Brainy MindfulnessPlus to sprawdzony program zajęć dodatkowych dla Dzieci i koncept wsparcia całej Rodziny.

Wywodzi  się z hinduskiej filozofii koncentracji i uważności i jest rozbudowany o opatentowane japońskie ćwiczenia wzmocnienia zmysłów oraz rozwoju umiejętności poznawczych.

W pełni dopasowany do potrzeb europejskiego odbiorcy, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnych Rodzin.

Twórcą i właścicielem licencji jest Brain Child Learning z siedzibą w Indiach.

Jesteśmy w Częstochowie

Siedziba Brainy Częstochowa znajduje się w budynku Akademii Soward – największej prywatnej Szkoły Podstawowej w regionie. Jesteśmy przy ul. Krasińskiego 14/24.

Patrząc na osiągnięcia naszych Brainiaków, czujemy dumę. Idea mindfulness, którą promujemy na Jurze, sprawdza się doskonale, a nasi Brainiacy odnoszą nie lada sukcesy naukowe, sportowe i społeczne.

Czym się wyróżniamy?

Naukowo

udowodnione efekty

Brainy MindfulnessPlus to skuteczna metoda rozwoju mózgu, wspierania rozwoju inteligencji i radzenia sobie z emocjami oraz nauki koncentracji, wykorzystujące naturalną skłonność Dziecka do nauki poprzez zabawę.

Holistyczne

podejście do rozwoju Dziecka

Gwarantujemy wszechstronny rozwój osobowości dziecka i przygotowujemy do twórczego i samodzielnego życia w ciągle zmieniającym się społeczeństwie,
dbając o harmonijny,  zrównoważony i zdrowy rozwój ciała i umysłu.

Wzmacnianie

inteligencji, psychiki i umysłu

Jak pokazały ostatnie badania naukowe, odpowiednio dobrane ćwiczenia mogą podnieść iloraz inteligencji nawet o kilkadziesiąt punktów! Podobnie jak odporność psychiczną i percepcję umysłu.

Kontrola

fal mózgowych

Mózg posiada komórki nerwowe, które bezustannie wysyłają sygnały elektryczne zwane falami mózgowymi. Te bardzo unikalne wzory są ściśle związane z myślami, emocjami, nastrojami, a więc wszystkim tym, co robimy i czym jesteśmy. 

Atmosfera

uważności i skupienia

Dobrze wiemy, że odpowiednia atmosfera w trakcie zajęć to klucz do sukcesu. W czasie warsztatów Brainy, dzięki zastosowaniu technik relaksacyjnych, dominuje uważność, skupienie i relaks, a elementy stresujące są zredukowane do minimum.

Rola

nauczyciel - uczeń

Relacja trener Brainy – uczeń jest wyjątkowa! Oparta na zaufaniu, przyjaźni i wspólnej radości z odkrywania świata pozwala na szybkie i efektywne osiąganie zamierzonych celów.

Poznaj nas

Angelika

Andżelika Najda

Matematyczka. Na co dzień uczy nie tylko działań matematycznych, ale i logicznego myślenia. Jest przekonana, że szukanie związków przyczynowo – skutkowych w ciszy i skupieniu to klucz do sukcesu: tak w szkole, jak i w życiu.

Emilia

Emilia Wysocka-Pęczek

Propagatorka jogi i medytacji. Zwolenniczka mindfulness. Promotorka wschodniej filozofii życia. Prywatnie mama razy dwa!

Sylwia Tomalska

Trenerka kreatywnego rozwoju dzieci. Do niedawna trener tańca, teraz trener Brainy. Uczy świadomości ciała, kontroli emocji, osiągania harmonii i spokoju – tak niezbędnych do zrównoważonego rozwoju.

Sylwia Dąbrowska

Trener rozwoju osobistego z blisko dwudziestoletnim stażem.

Na co dzień współpracuje z młodymi sportowcami, raz po raz przekonując i udowadniając, że pewność siebie to klucz do szczęśliwego życia: zarówno tu i teraz, jak i w przyszłości.

Agnieszka Szweda

Agnieszka Szwejda

Trenerka Brainy i certyfikowany opiekun dzieci. Za pan brat ze sportem. Pełna przekonania, że pamięć, skupienie i koncentrację, tak jak ciało, trzeba trenować, by osiągać sukces. Potrafi motywować, inspirować, budować pewność siebie.

Wioletta Cholewińska

Wioletta Cholewińska

Trenerka kreatywnego rozwoju dzieci. Do niedawna trener tańca, teraz trener Brainy. Uczy świadomości ciała, kontroli emocji, osiągania harmonii i spokoju – tak niezbędnych do zrównoważonego rozwoju.

Pomóż swojemu dziecku się rozwijać!

Zapisz je na weekendowe warsztaty Brainy już dzisiaj!

Przewiń do góry

Brainy

Metoda Brainy powstała na bazie
najnowszych osiągnięć naukowych:

• Psychologii pozytywnej M. Seligmana,
• Teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera,
• Teorii inteligencji społecznej E. Thorndike’a,
• Teorii inteligencji emocjonalnej D. Golemana
• Neuroedukacji R. Bandlera,
• Teorii flow M. Csíkszentmihályi
• Teorii rozwoju systemów wartości (Dynamika Spiralna) C. W. Gravesa,
• Modelu motywacji 3.0 D. Pink’a.